åvilkenträningsvärk ;o

jag ska börja med att intala mig om min rubrik
igår körde jag styrka och idag har jag feeeeeeeeeett med träningsvärk, framförallt i där vid armhålerna , ahhaha eller inte där men framför, sen lite i låren å jaaaa, jobbigt men visar ju att jag träna igår wihuussssssssssii

min dag började ttyp 10
sen fixa jag mig å åkte vill sötaemmap, längesen nu å hon hade komme hem från mallorca, så härligt att ses igen. Vi bada iaf en stund i hennes pool, sola å typ dä, söt e hon iaf  (K)

tur att man inte ser ut såhär längre assåå, men emma är söt. kristinehamn maj08

a sen vid 1520 var jag tvungen å åka hem för att sedan åka till träningen. hämta först upp matilda sen åkte vi vidare till nobel. jag känner mig faktiskt ganska säker på att köra nu :o
träningen blev nåra häcklop, käändes faktiskt bra assooooe!
sen litte massage å de är ju inte skönt?! ;o
sen hem igen, skjutsade hem matilda å sen till mig:D
nu sitter jag här dåååå åå va som jag ska göra nu tänker jag skriva nu

först ska jag hoppa in i dushen en snabbis, å sen äta goooa hamburgare från scan! (a)  sen blirenog tv eller nått,, imorgon ska jag iaf va med linnea ååå fredag ida
puusususussusususus! / anna


Kommentarer
Postat av: sanna

och jag gillar eran ;)(K)

2009-07-15 @ 20:07:24
URL: http://sannnniis.blogg.se/
Postat av: emmaa

seriöst anna! ta bort bilderna nu! :( inte kul

2009-07-19 @ 12:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0