3/7


ååååhh va de åskar ute :( de ee sååå trist men lite mys
idag har ja haft en sån där inte-göra-något dag..
rätt skönt det också, haft ganska fullt upp denna vecka
och sjukt trött är jag också

dagen började med friidrottskkolan, sista dan på "jobbet" idag då :D
och måste säga att man nog inte kunnat haft ett bättre sommarjobb
som man blir lika brun på, om man inte typ jobbar på solarium kanske
men skitsamma

friidrottsskolan slutade med vattenkrig :D
de va fett med blött måste jag lova
men de va kuuuul, åå alla såg ut att ha kul

sen har jag solat åå bara varit hela dan typ
tränade ocksså i en timma föresten, skrev också
ner va jag gjorde, ååå va ja e dukigt, neejjjdååå

syns typ ingööö men ändå

imorron åker ja te emma iaf
pussspååhenneförhonärsöt
/aaaaaaaaaannna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0