30/7

home sweet home (igen)
så jävla gött hare vart, några dagar i stockholm med massa shopping och kändisar typ.
måndag: kom fram, checkade in på hotellet. Gick och shoppa med mamma louise & anna.
tisdag: allsång på skansken, & kolla alla djuren där och så blev !
onsdag: massa shopping, sen kungsträdgården där alla friidrottsstjärnor och sånt var, sen satt jag anna jonas &elina på donken i typ tre timmar på kvällen haha kul hade vi !  & på natten när vi skulle sova, så fick jag mamma & pappa  världens dampanfall och kunde inte sluta skratta, så vi ligger i våra sängar som står där på rad och skrattar, har ALDRIG skrattat så mycket i hela mitt liv, tappade luften & tårarna bara spruta, gu va ja älskar min familj ! :)
torsdag: jag och mamma bokade in oss på två pass, spinning & styrka, en kommentar om det - jag har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv.
men nu är jag hemma iallafall ! wiie
/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0