2/7

välkommen till världen kusin ! <3
igår:
konfa, sen cykla jag till mormor och där firade vi såklart !
mormor: nu har jag blivit farmor också !
emma: men när ska du bli mormor då?
hahha DUMHUVVE !
gjorde mig iordning där, sen skjutsa pappa in mig & frida till stan, gick där ett tag å sen gick vi ju till torget där rixfm skulle va, va där med joelhannafia&lisa först, sen gick vi och mötte chrille&älskling och sen kom chrilles pappa och hämtade oss.
lyckaaad kväll iallafall !  :D
idag:
konfa, jag & ellinor åkte iväg mitt i allt för att plocka blommor borta i skived, ah .. sen har vi typ dukat och gjort iordning till redovisningen ikväll (då jagellinor&sanne ska sjunga ''det vackraste'')  hahahha ! uusch jag är nervöös :(
men jaja, det går nog bra (y)
nu ska jag äta
pusss  /emmaolsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0