15/7

bio igår blev somsagt, med idasis adam & älskling, görbra :))
gick till donken efter den, sen åkte vi hem till ida och satte på en film, men båda insåg ganska snabbt att vi aldrig skulle orka kolla färdigt, så halv 2 stängde vi av och somna.
vaknade halv12 imorse, kollade färdigt filmen.
fixade oss, åt mat & cyklade till bergvik.
sen cykla vi till ida & jag tog bussen hem,  tack för dagarna syster, du är bäst ! <3
när jag kom in hoppade jag in i duschen, och sen gick jag ner till felicia och johanna,
satt där och prata och käka godis (aaa)
sen stack vi till skived, längst bort också fettjobbigt ;o
sen cykla vi in till forshagas så kallade centrum, och mötte folk .
sen hem till felicia igen, käkade glass & såg på film.
nu är jag hemma, & imorn har jag utegångsförbud tiiiiiep. :ss
/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0