11/7

tjoootjatjeeenahallåå
igår :
vakna vid 11, ellinor & hennes mamma kom och hämtade mig vid halv12 åkte till ica och mega, köpte godis och massa tills kvällen, sen åkte vi hem till henne, och jag lånade kläder å lite sånt.
Sen gick jag hem, städade och sen gick jag tillbaks till ellinor och var där hela kvällen, fest med massa roligt folk ! myss :)
& sen gick jag och älskling hem till mig och kolla på scream2, sen sov han här.
*
idag ska jag åka upp till deje, och fira både syster & kusin, sen blir det bio med ellinor !
jag saknar min bästavän redan också !
flipsyde - when it was good. sjuktbra om ni frågar mig
hade göttt !
/emmaolsson

Kommentarer
Postat av: jaana

Hej Emma!

Vilka fina bilder och inlägg du har på din blogg. Nu är jag på bilddagboken oxå....pust. Det blir mycket dator och många bilder att lägga in. Ha en skön sommar.Kram

2009-07-11 @ 14:46:24
URL: http://morranochlillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0