you´re so pretty

Dagen har varit lite annolunda, eller hur man nu ska uttrycka det. Börjades med svenska-analys med Lisa, Wihu vi fick mvg! Därefter SO, Musik och Tyska. På musiken spelades det trummor, och tro det eller ej!?!? JAG FICK VG! Jag som suger på trummer. På tyskan gjorde jag provet som egentligen är på fredag.

Efter lunch vet jag knappt vad som hände. En blandning av en övertrött Anna och något mer. Jag och Petter hade iaf någon slags julmustkrig, eller vad man nu ska kalla det? Inte så bra, inte alls bra.

Efter lunch var det bara Svenska och No kvar av dagen. Efter skolan åkte jag med Linnea hem. Rikitgt mysigt. Vi köpte vår livs första mobil-buss-biljetter och åkte ner till stan. Väl där köptes det en tröja och en kjol!




/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0