sjukt bra helg !

hej, nu ska jag berätta lite om helgen !
Fredags ; gjorde mig iordning, och åkte in till stationen och mötte anna, erik & be. Vi tog en buss vidare till hammarö, haha denhär
hej, vart ska jag ? (a)
väl framme gick vi till matilda, efter sen stund kom också fia & lisa. drog till pizzerian och vänta på pizzan 1 timme och 40 min, där inne var det också en hundkanin ! amen seriöst ;o där var jag också blond, förlåt !
gick hem till matilda käka pizzan, sen blev det idol och erik vaann, jaaaaaaaaaa ! :* haha bara för att jag ska köpa idolbiljetter i julklapp, ännu en blond kommentar ! (a)
sen kom lucas och joinade efter en stund, var ute & flumma som fan bara, riktigt värd kväll med myyyyyyyckkkket skratt ! & i bilen hem, inga kommentarer ! haha men sjukt kul iaf, kunde inte ens prata när jag kom hem ;s vi gick och la oss typ halv2 iaf.
lördag ; stressade som fan till bussen, in till stan och sen ikea, bussen dit åh herrejävlar ! bäst hitills, och jag sitter där helt dum i huvvet och bara skrattar tills jag inte får luft, gräjjt ! fika och köpte julklappar på ikea iaf, sen åkte vi tillbaka in till stan och anna åkte hem.
bastu bubbelpool, mongoliska för min del hela kvällen (y)
Idag ; åkte in till wåxnäshallen och träna sprint, med anna linnea & frida.  & jag sprang på 8.10 ! :D
nu ska jag fika, sen städa upp på mitt rum & vänta på att onetreehill ska börja !
*
vinnarlåten i idol är sjukt bra också ! ;o
/emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0