reflexväst=bra


Blev verkligen ändrade planer idag. Blev lite missförstånd mellan mig och Emilia så tydligen skulle jag till teknik collage med henne, på tjejkväll. Jag skulle precis åka till träningen då så istället gick jag ut och sprang här hemma. Väl där fick vi reda på lite om gymnasiet och annat. Massa bra människor var där, eller ja vi var inte så många: Jag, Emilia, Elin Bengtsson, Jenny Tropp, Emma Persson, Elin Sundkvist och en till jag aldrig träffat förr. Jag blev lite sugen faktiskt, att kunna kombinera teoretiskt samtidigt med naturliknande ämnen. Fast jag ska som sagt inte bli kvar här i staden, jag vill inte det...

Måste säga att det inte var så pinsamt att springa med reflexväst som jag trodde, faktiskt första gången idag. Också måste jag säga att min mobil var värdefull under springturen.

* Sprang samtidigt som jag pratade i telefon
* Skickade minst 10 sms samtidigt som jag sprang
* Tittade på klockan varrannan minut under hela färden
bra Anna, bra!
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0