p a l l a

Så jävla skoltrött, herregud. Som tur har jag bara 2 skoldagar kvar nu, och en avslutning. Jag är taggad till 1000 för jullov.

Idag hade vi studieeftermiddag. Slutade alltså vid 12. Jag skrev min inledning till mitt historiearbete, och pluggade lite inför provet imorgon. Jullov kom och fånga mig..

Också har jag varit på gymmet och tränat idag. Var faktiskt där i 2 timmar. No life typ? Imorgon är det faktiskt vilodag och sen på torsdag åker jag till Karlstad på läger.


jag vill tävla, jag vill att det ska gå bra, jag vill vara skadefri, jag vill ha jullov, jag vill att allt skit ska lösa sig, jag vill att nyår ska bli som jag vill, jag vill få vara med på sm, jag vill komma in på fig, jag vill vara med Emma, jag vill träffa alla andra, jag vill ha tid för allt och alla, jag vill ha sommarlov, jag vill inte ha det såhär.
jag vill helt enkelt för mycket,

/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0