once you know what I did last Friday..

Efter skolan i Fredags åkte jag till Karlstad för att träffa Emma. Efter det så mötte vi Benjamin och Erik på stationen. Sedan åkte vi vidare mot Hammarö, Matilda. Dit kom även Lisa, Fia och Lucas sen. En mycket rolig kväll väntade med pizza, idol osv.

Jag lovar er, efter besöket på pizzerian äter jag aldrig en inbakad calzone igen, aldrig.. För att få formen på den (iaf på det stället) blåste den som jobbade i pizzan. TÄNK OM HAN RÅKADE SPOTTA, eller ens tanken att ha någon annans saliv i sin pizza ?



Ändå hade vi en mycket trevlig kväll och åkte senare "hem" till Forshaga på kvällen. Där gick vi och la oss rätt sent.


ERIK ÄR MAGISK, har vart favoriten sedan första gången jag hörde han, kanoN !


Benjamin&Sofia

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0