min helg

Inte så mycket att ha men såhär kan det var:

Fredag: Fredag morgon begavs det iväg med resväskorna till Karlstad. Där väntade tester för friidrottgymnasiet. Testerna var flygande 30, kulkast, harrestest och 5 steg och gick delvis bra. Failade som tusan på 5 stegen. Annars gick det bra.Interjuvn gick iaf riktigt bra. Får se på onsdag om ja ens gått vidare till nästa steg, vilket jag inte tror. Åkte in till Göteborg på kvällen.

Lördag: Det var dags att springa 60 m häck. Försöket var det värsta jag gjort, fy vad värdelöst det gick. Sprang lixom lika snabbt som när jag var 13 ;s I finalen gick det desto bättre tills 4e häcken... Slog i hårt med foten och stukade den. Skulle fortsätta men de gick verkligen inte. Fy vad besviken jag blev, men sånt som händer.Foten mår bättre nu iaf.

Söndag: Fick tyvärr inte tävla för mamma så istället åkte vi ner till nordstan och shoppade. Där var idolerna Tove, Mariette, Nicklas, Eddie och Rabih. Det var kul att se dom i verkligheten och egentligen tycker jag Mariett var det enda som var riktigt duktig. Köpte i alla fall ett linne med paljetter, jeans och ett svart basics linne :D!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0