Lördag

Vaknade upp hos Emma idag. Inte alls sovit mycket i natt. I alla fall stressade vi sönder på morgonen för att hinna med bussen. Det gjorde vi och iåkte in till Karlstad. Väl där bestämde vi oss för att åka till IKEA, det var det värsta idag.......

Han i kassan tog betalt, efteråt när ja åkte kom ja på att han dragit för mycket pengar från mitt kort. Jag var tvungen att fråga varför och då blev det ett jävla liv. typ

Busschauför: Du har betalat 16 kr med detta kort
Anna: Men varför är det så dyrt måste blitt ett fel?
B: Nej, ddu har betalat det
A: Du måste tatt betalt för en vuxen.
B: Ja
A: Men jag är ungdom.
B: Men det skulle du sagt när du gick på?
A: Men du ser väl att jag inte är vuxen eller?
B: En sak ska du ha jävligt klart för dig, ungdomar ska kunna säga det själv.
osv.
osv.

Ett jävla tjafs blev det och puckot Emma bara sitter och skrattar bakom. :( Han var den värsta busschaufören jag möttt! JÄVLAPUCKO förstörde min dag VAR SÅ JÄVLA ARG! , hur jävla svårt är det att erkänna att man gjort fel?



På IKEA köpte jag present till Mamma och Pappa, och Batterier.
Också köpte jag en Julklapp till Freja.
rosa cykellås?

MAN HAR ALLTID KUL MED EMMA, INGEN ÄR SÅ JÄVLA BRA SOM HON! VÄRLDENS BÄSTA VÄN!<3

typ det.

Jag kom hem till Karlskoga vid halv 6. Då väntade en kväll tillsammans med Freja! Vi lagade mat, såg robinson, var ute och gick och prata en massa. DU ÄR GULD VÄNNEN <3


Min fot mår inte bra, inte alls bra faktiskt....
/ ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0