julafton

wiiiie !
myskväll igår bara, klädde granen och så . Sen kom älskling, spela gh och sen spela vi bingolotto och kolla anna anka, ha !
*
vaknade halv9 imorse, jag vaknar alltid tidigt på julafton ! hihi (a)
sprang in till mamma och pappa och öppnade några ''småjulklappar'' fick bla en hårspray, en tröja, tights, tuperingskam, godis, och filmen ''i taket lyser stjärnorna'' så den filmen fick starta dagen. Åt frukost, och vem fick mandeln då ? jo emma olsson !
sen en promenad ner till kyrkogården, nu har jag fixat mig och sitter här för att fördröja tiden lite.
allihop kommer om en timme ungefär, :)

GOD JUL ALLA ! <3

/emma


Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

svar: godjul söthög! :)

tack men det är du som är fin! :)

<3

2009-12-24 @ 13:56:24
URL: http://sannnniis.blogg.se/
Postat av: Karolina

Tack :D Hha jag tkr också den är snygg ;) God jul <3

2009-12-24 @ 14:03:53
URL: http://karolinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0