jul-mys


julgranen är klädd
paketen ligger framme
julskinkan är färdig
snart är det jul...


~

Idag åkte jag först ner på stan för att handla julklappar åt brormin. Köpte två tröjor. Också köptes det aftonbladet, så man fick en receptbok på kladdkakor med.

Efter besöket på stan åkte jag till Davids, där träning stod på chemat. Var inte så många där men det var kul ändå. Först kördes det styrka, och efter det spinning, guuud vad svettigt...

Efter träningen följde Amanda med mig hem ett tag. Inte alls så länge men det var mysigt ändå. Efter att hon åkt igen kom Lisa till mig. Med henne tillbringades hela kvällen.
/ Anna

Kommentarer
Postat av: Karolina

FIn blogg :D

2009-12-24 @ 00:50:20
URL: http://karolinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0