ingen motivation

Igår känndes det som hela min värld druknade, som att det fastnade under ytan.

I måndags var jag faktiskt i Stockholm med Emina, mamma och Felicia. Det blev en mycket trevlig dag med mycket shopping. Sånna dagar som man bara vill ha fler av. Köpte bland annat 3 par örhängen, ett par tights, tre stickade tröjor, ett linne, en långärmad tröja, ett diadem och hårspännen.

Emina sov hos mig mellan söndag och tisdag. Mycket härliga nätter.

JC 299:-

Vero Moda 99:-

Vero Moda 159:-

BikBok 149:-
lite av måndagens shoppande!

I går var ett helvete. Min största önskan just nu gick i småbitar. Aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då, och fortfarande gör nu.

Men för i helvete, livet rullar vidare. Jag ska visa hela jävla Sverige att man kan bli bra utan fig.
/ Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

sån vit tänkte jag köpa i örebro! :D

men mamma tyckte inte jag behövde några mer koftor, haha

2009-12-30 @ 19:41:36
URL: http://heyliz.blogg.se/
Postat av: Ida Thorin

skiit i fig! Du har ju ajjan! och du, kolla min syster! hur bra har det ionte gått för henne utan piss fig?:D puss på dej upp med hakan! Jag kämpar också UTAN FIG. vi kommer klara det vi kommer klara det! okok?

2010-01-02 @ 19:35:14
Postat av: Anna

Åh Ida gud vad gullig du är! Jag tyckte verkligen det var jättejobbigt i början och var verkligen skitledsen, men det känns bättre nu. Som sagt bara för man går där behöver man bli bäst i världen, och fig kanske inte är vägen för alla. Jag får kämpa vidare, likaså du Ida! !<3

2010-01-02 @ 23:03:53
Postat av: Ida Thorin

Jaaa, och nu efteråt. Hur många har verkligen lyckats på det där fig? det är ju i stort sett bara stefan holm. De flesta går ju sin egna väg. jag vet att du kommer klara det! Och jag tror på dej tjejen!:) puss

2010-01-06 @ 00:17:40
URL: http://idaathorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0