nyårsafton !

Kvällen igår var super, jag och anna var ute och härja, skulle gå till min mentor och säga grattis men då gick vi till fel hus och knacka på, men vi hitta rätt tillslut haha !
kollade film och hela kvällen slutade med att vi spelade in massa filmer, och jag vetinte allt va vi gjorde !
Fick en massa godis och presentkort på gina av dom i julklapp också (:
*
idag har jag tränat ! Somnade halv3 inatt så jag var väl inte så pigg på det, men det blev en joggingtur med pappa och sen lite styrka på brandstationen.
nu har jag nyss vart ute och grillat korv med min familj och två familjer till, och jag som inte skulle åka pulka åkte mest av alla he-he (a) Jag och mamma höll förövrigt på att slå ihjäl oss när vi fick iden att båda två skulle åka på bobben, hah !
Nu har jag hunnit duscha, tur det innan det blir kö till den !
Alla gäster kommer hit samtidigt som jag åker bort så alla ska ju va färdiga samtidigt också, (y)
Juste, kvällen kommer att tillbringas hemma hos Adam tillsammans med han, älsklingsoscar, ogge, felicia, cornelia, & emma :)
Nu ska jag fixa lite, är lite stressad faktiskt ;o

/emma

jag&syster


& det sluta typ så, ja inga kommentarer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0