better than before

Dagen började vid 10, men inte förens 2 var den rolig. Då åkte jag nämligen in till Örebro med Linnea. Köpte bland annat en kjol jag ska ha imorgon!


Efter Örebro resan åkte jag till Elin. Där spenderades kvällen med att bland annat spela bingolotto. Det var i alla fall trevligt! När jag var hos henne ringde också ett mycket intressant samtal, nämligen från fig i Lidingö. Ska trorligsvis dit på tisdag att titta, ett mycket svårt beslut.


Stockholm, Lidingö, Bosön?

Måste också säga att Sveriges klimat just nu dödar mig. Vad är det för mening med 20 minusgrader, man kan ändå inte göra något då!
/ Anna

Kommentarer
Postat av: lisa

hahaha äre storlek 40 från cubus!? :D

2010-01-02 @ 01:05:03
URL: http://heyliz.blogg.se/
Postat av: Anna

hahahha ja lisa för det är det :D Men mamma fick lägga in den ;)

2010-01-02 @ 09:55:25
URL: http://cementvagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0