a bad foot

Igår var jag inne i karlstad hela dagen med Linnea. Först var vi inne och tränade. Vi körde lite sprint/häck. Efter träningen åkte vi till bergvik för att shoppa litte!


köpte denna, 199:- från Gina.

Kvällen tillbringades med Linnea, och även med Lisa senare på kvällen. puss

idag
Första veckan den här veckan, näst sista måndagen innan lovet. Härligt! 4 skoldagar kvar för min del. Har vart en allmänt tråkig dag idag. Det har nästan kännts så som jag vart någon helt annan stans än i skolan.

Efter skolan så åkte jag vidare mot träningen. Väl där blev det litte sprint. Kunde dock inte köra hela passet, för min fot gör allt för ont. PALLLLLA GÅ OCH DÖÖ!

~
även om ingen förstår så äre jobbigt för mig också, bete er!

/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0