30/12

Igår kom sagah och hälsade på, så två småtjejer hade vi att hålla koll på
Sen åkte vi och hyrde film, bring it on fick vi med oss hem + en massa godis :*
Filmen var riktigt bra också !
*
Vaknade vid halv11 imorse av en liten nakenfis, haha söt :)
gick upp och åt frukost, och strax därpå kom mamma och pappa .
När jag kom hem såg jag att pappa tagit ner min tv, och dom hade köpt ett till lampset så detdär med rummet kanske inte tar 2 år trots allt :)!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sminka mig lite, för såhär skabbig kan jag inte va
Åker upp till kusinerna i Deje sen för lite julklappsbyte, och mys !
/emma

Jag kan ju inte dela på mig, det är ju bara så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0