28/12

hejhejhej
Somnade halv10 igår kväll, hehe (a)
behövdes ! Kom upp ur sängen halvtio imorse, (sov alltså i tolv timmar för alla som inte kan räkna), satt sedan på bussen klockan elva (y) Mötte upp Idathorin på stan, gick runt och kikade lite & jag fick nästan alla mina julklappar bytta och så, skönt ! En dag med mycket beslutsångest höhöö, men det kan man inte komma ifrån om man heter Emma (a)
Sitter här nu och dricker mitt kaffe, med sugrör !
Ingen träning blev det heller, pappa har jour så jag har ingen skjuts och det suger !
Får se om det blir älskling sen, eller om jag kanske tar och somnar lika tidigt ikväll , vem vet ?
take care ! (L)
/emma

Även 13 månader med älskling idag, :*

Bra låt, har lyssnat på den ungefär 27818636453645727381 gånger, eller nåt .. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0