10/12

sista gången på dansen var det igår somsagt, sjukt tråkigt eftersom att det är så jävla kul ! bara att vänta till v4 nu då !
*
skolan börjar bli sjukt slapp nu innan lovet, betygen är satta och ah ..
hade epilepsianfall idag också, låg på en bänk och skrek av skratt för att johan drog i mina öron på strumperna. haha, jag e sjuk ! jag simon & egzon kollade på handboll på tyskan också, vilket betydde inget jobb . bra dag (y)inte plattat håret på treee dagar heller, jag e bra !
nyss haft utvecklingssamtal också, inte så bra att ha det hemma, lite mindre bra är det också när ens mentor är kompis med ens föräldrar, finns lix mycket mer att prata om då, vilket betyder att det tar otroligt mycket längre tid ! nu myser jag med kalllle, 
&  plugga biologi nu, prov imorn !
/emma

Imorgon ärdet fredag vilket betyder att johan ska följa med mig hem och fixa lite grejer efter skolan för han e snäll, sen kommer min efterlängtade anna, & sen blir det mys med folk på kvällen . super verkligen ! :*
<3

hej mvg i bild !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0