Tsss

Nu har jag kommit in från en väldigt jobbig dag!
Asså konfan var ju kul och så men kändes egentligen
ganska ovärt, vi lekte lekar och spela fotboll lixom halva
tiden typ. 9-5 känns ganska mastigt om jag ska vara ärlig.
Till mat åt jag 2 korvar, så är också ganska hungrig nu.
Efter konfan åkte jag vidare till träningen. Där var tidningen
och skulle ha något kort. Snart ska jag fortsätta städa mitt
rum som jag började med igår.

tyckte detta inlägg var ganska tråkigt, så här kommer en gammal godbit in
nämligen jag och världens bästa lisa! ps. ett exempel på hur man verkligen
ler med ögonen, LISA E SÅ JÄVLA SÖT ! <3
/annabirgersson

Kommentarer
Postat av: lajsi

hahaha fan va elakt anna, riktigt elakt :(

2009-08-13 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0