stockholm

har ju vart i stockholm hela helgen och här kommer en kort sammanfattning
fredag: tåget kom  till degerfors typ 10.10 sedan därifrån åkte vi direkt till stockholm
väl framme åkte vi till hotellet, och sedan till hammarby för å kolla på adidasoutlet eller
va de heter, tyckte inte de fanns så mycket men köpte iaf ett par tights, sedan åt vi på
subway, ja rekomenderar. och sedan blev det vidare för att titta på stora dn-galan

lördag: somnade halv 4 den natten, kunde verkligen inte sova
upp klockan 8, frukost och sedan åkte vi ner till stadion
där var det häck som gällde, och de gick bra! pers 12.55 i
försöken och sen i finalen blev det ett ganska slarvigt lopp
tror ja, slog lixom i hälften av alla häckar tror ja.
efteråt har jag sett mitt lopp och det ser verkligen inte bra ut
mina armar e bedrövliga, men för å bättra till det behövs
träning och tid, som jag ibland funderar på om jag verkligen
orkar lägga ner, men jag tror faktiskt det !


söndag: Inte lika kul tävlingsdag denna då, skulle springa 100
och tveksamheten till att det ska gå dåligt kommer redan på
uppvärmingsarenan då man känner av benhinnorna, det blir
ju aldrig bra, 4 månader nu, fan va jag hatart ! sprang iaf och
kom näst sist i mitt heat ;s sjukt dåligt om du frågar mig
för att jag skulle vart nöjd skulle jag minst sprunge en halv
sekund snabbare, men så kan det va och nu i söndags va
det så, men förövrigt är ja nöjd över helgen !
åkte tåg hem på kvällen, göta var på samma tåg så tillbringade
ungefär halva resan med dom goda människorna,

idag: Dagen tillbringades med linnea, och vi hade det väldigt kul
tillsammans, sedan iväg till träningen där det blev häck, å de gick
faktiskt ganska bra ! :)

tack alla människor för en sjukt bra helg !<3

/anna birgersson

Kommentarer
Postat av: Anonym

subway, eat fresh

2009-08-03 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0