sista dagen för mig avklarad

sitter i bilen påväg till växjö nu, min konfirmation blir senare denna månad !

Tack alla för en underbar vecka på gotland, och en underbar vecka nu tillsammans. Jag har haft det så jävla kul med er och tanken på att det nu är över, är så hemsk. Det kanske var sista gången jag såg hela gruppen samlad nu idag. Förlåt för alla tårar förut, jag kanske är dum men jag kunde verkligen inte hålla mig. När jag såg er öva inför konfirmationen på söndag blev jag så himla ledsen, jag kan ju inte delta. Ett sjukt jobbigt beslut hade jag framför mig och den här gången valde jag friidrotten. Som mamma sa: du skulle gråtit och ångrat dig om du missat sm också. När ni övade senare i kyrkan så kunde jag knappt vara där inne, jag bara kände att tårarna skulle komma tillbaka. Världens bästa människor har jag lärt känna, och ni betyder verkligen otroligt mycket för mig, särskillt idag så gjorde ni dagen till världens bästa

Jag älskar er!
konfirmation09 <3


Kommentarer
Postat av: jennifer

Svar; Haha vi är jätte fina anna, och du är väldigt söt! Lycka till i helgen kommer tänka på dig på söndag i kyrkan<3

2009-08-14 @ 22:09:46
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0