några av dom viktigaste sakerna i mitt liv

- familjen ; dom gör trotsallt allt för mig och bryr sig,
och finns verkligen här för mig om jag behöver det
- släkt ; lite samma sak som familj, en viktig sak
- vännerna ; dom jag kan prata om allt med, och
som finns här för mig, ingen vill vara ensam och
 jag har aldrig behövt uppleva den känslan. Dock
vet jag andra som har det jobbigare och jag vet att
minst 1 kompis behöver alla.


- mobilen ; nu låter jag som värsta nörden, men finns
det något bättre föremål än mobilen? hjälper en att
hålla kontakt med vänner, och roligt tidsfördriv när
man kanske åkte bil, och ett bra komunikationssätt.

- datorn ; kan man också lätt hålla kontakt med andra
människor genom, ett lätt sätt att börja lära känna nya
människor på internet, bra att göra arbeten till skolan
med, en helt fantastisk pryl

- skolan ; kanske inte det viktigaste, men egentligen
är det nog det, skolan bygger ju egentligen upp hela
livet. Man får lära sig saker som man klarar sig lätt
genom livet av.

- friidrotten och träning ; just nu är det en väldigt viktig
sak i mitt liv. Har ju trots allt hållt på med det i kanske
7-8 år nu. tiden går skrämmande fort
- god mat ; mat är verkligen så underbart ibland, god mat skulle
jag aldrig klara mig utan.

det blev ett relativt långt inlägg,
Det här är saker som verkligen betyder mycket för mig.
Jag har ju en del småsaker som jag skulle bli sjukt ledsen
över att förlora, men det är inte samma sak som det här!
har säkert glömt något men ja!

/annabirgersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0