lite solbränd e man allt!


Kom på att det inte syndes så mycket, men ändå.
Idag vaknade jag vid halv tolv och sen på direkten åkte jag till lisa. Väl hos
henne bjöds jag på milksake och vi låg och stekte i ungefär 2timmar. Sedan
åkte jag hem och hon skulle göra annat. När jag kom hem var det mat och
sedan blev det ungefär en halv timma till i solen, göttans det.
Nu sitter jag här och inser att det är jag som får ta hand om bloggen i en vecka.
Emma har ju nämligen åkt till strömstad den lyxxungen. Men nu ska jag göra
iordning mig för en tjejkväll tillsammans med Ingrid, Emilia och Louise.

Imorgon tävlar jag i Kil föresten! ska bli görskojj :)!
/anna birgersson

Kommentarer
Postat av: amanda

Lite ser man i allafall :) .

fin blogg.

2009-08-08 @ 18:11:36
URL: http://aamandaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0