längre om min dag

gick upp vid halv 9 imorse, då fixade jag mig och sedan kom Freja. Vi åkte moped tillsammans och hämtade ingrid på vägen. I skolan gick vi 10-14, och gjorde inte alls så mycket mer än att gå igenom regler osv. Imorgon börjar skolan på allvar. Kul att träffa klassen igen tycker ja.
Testade mitt torrshampo från get in style idag , och det fungerade faktiskt bra i mitt hår!

Hände en massa jobbiga saker efter skolan, orkar inte ta det här men det rörde inte mig då, men det blev ändå löst senare på dagen. Men gud va jag blir trött på att människor inte kan få ha sina egna saker ifred !  !  ! ! !

När jag kom hem vilade jag en stund, åt gröt och åkte sedan vidare till träningen. Känndes tungt men ändå helt okej!
Nu har jag pratat i telefon, lite så typ och ska snart kolla igenom bloggar.

så här såg det ut förut när ja åkte till träningen

/annabirgersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0