konfirmationen


Nu är konfirmationen över! ganska gött men ändå så tråkigt. Har ju haft en så fruktansvärt bra sommar tillsammans med gruppen.

Är verkligen glad att jag tog beslutet i julas att anmäla mig. Det har varit en lång och sjukt kul resa. Fick ju en väldigt annolunda konfirmation idag, friidrotten gick före förra gången och nu kom ändå ungefär halva min grupp för att vara med. Ett minne jag aldrig kommer att glömma.

TACK ALLA SOM KOM TILL KYRKAN, OCH ÄVEN DE SOM KOM HEM TILL MIG EFTER, BÅDE VÄNNER OCH SLÄKT<3
emmaolsson, frejaeriksson, emmapersson, lisaschadewitz, linneahård, ingridskovdahl, emiliagren, louisepetri bäst är ni tjejer ! <3




fick iaf lite saker;
en guldring med ljusblå sten
ett halsband
en vit och guldig jetset klocka
2 par örhängen
presentkort på glitter
trosor
världens finaste blommor typ
en annan blomma
pengar

tack alla människor <3
/annabirgersson


Kommentarer
Postat av: lisa engman ;d

samma bibel som mej ! status :d

2009-09-02 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0