kil idag

hade en jättebra kväll igår! Louise mådde tyvärr dåligt så hon kunde inte vara med. Det blev alltså jag, Emilia och Ingrid och vi skrattade värkligen jättemycket, och hade jätteskoj. Vi grillade hamburgare, spela crocket och fettade oss grymt mycket framför en film, kom hem ungefär vid halv 12, kanske lite sent med tanke på att jag skulle upp klockan halv 7 idag :o

Kunde inte sova igår kväll så kanske sov ca 5½ h idag. I kil skulle jag springa häck, allt kändes faktiskt bra innan loppet, men sedan hände något typ å det känndes inte som någon idée längre, eller typ så. Så istället blev det inte alls ett bra lopp som slutade med att jag joggade in imål.
Det ända jag tänke på var väl typ på åh vinna och kännde väl att jag inte skulle klara det, slutade istället tvåa efter Sofia.

På baksidan eller på bandet av mina medaljer brukar jag skriva resultat och tävling
såhär glatt slutade det ida: Goliatspelen kil 2009 häck 13.nått SKIT
Hade ändå en väldigt bra dag med kompisar och så. Linnea och jag solade mest och sedan i slutet var jag mest med Hanna och det gänget ;))) Tuffingarna om jag får säga det själv!

Nu är jag hemma och imorgon börjar konfa veckan, en vecka jag tyvärr missar självaste konfirmationen av, gör det senare istället, 30 augusti. Sm fick nämligen väldigt många av mina kompisar, när och kära mig att åka till, ett beslut jag inte vill ångra!

/annabirgersson

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: hah nejnej, men taack :) .

2009-08-09 @ 20:26:03
URL: http://aamandaeriksson.blogg.se/
Postat av: Choach

Hade ju Victor att leka med också ; )

2009-08-12 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0