JA!!

nu äre fixat och jag är ju nått så sjukt glad :D
världens bästa gympalärar har man ju iaf LÄTT!
Blev faktiskt rätt så ledsen förut, ville ju ha EN
revanch efter sm och allt, Och sen vill jag visa
va jag verkligen går för, en sista gång innan
jag söker till FIG! Om jag inte kommer in  då
har jag ju iaf gjort allt jag kunnat för det. Men
om jag inte skulle kommit in utan att få visa det
skulle det bara kännas skitjobbigt!

SKOLSM ! (K)


~
ärligt talat, ibland gråter jag nog för lätt
men det bara é så, och det kan jag inte
ändra på..
/annabirgersson

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du vara med i skosm! <3

2009-08-27 @ 20:48:23
Postat av: Anna

JAAA :D <3

2009-08-28 @ 14:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0