bäst !

jag sa ju att jag skulle skriva om dagen igår, så det gör jag nu.
skolan var bäst, har aldrig skrattat så mycket jag lovar ! shit ;o
filma halva mattelektionen, när alla dampa.
& sen på skvn ska vi ju träna på att prata inför klassen, men min grupp satt iaf i ett gruprum och skrek, eller ja .. jag&fredrik skrek, och jag förstörde allt för direkt när vi började läsa började jag skratta . va typ helt hyper. sen skulle vi ju redovisa detdär för klassen, så skulle men låta arg förvånad glad och ledsen (?) haha och det roliga va att jag inte kan låta arg, så alla typ skratta åt mig och jag dog ju nästan . yeey !
men nog om det, ingen som fattar nåt iaf.  men roligast hitills !
efter skolan åkte jag hem till älskling, va med han och adam.
spelade chicago, och jag är bäst ? hah, kollade stepup & åt cocopops , yummmmie.
sen cyklade jag hem, för ida hade kommit så jag var med henne hela kvällen.  mycket bra dag  :))
nu ska jag dricka oboy, så blire träning snart, & jag får träffa robin som antagligen är neger.  -.-
pussss
/emmaolsson.
.
Fredrik & sin pedofilblick.

Kommentarer
Postat av: robin

Lite neger kanske jag var :) Folk sa ju det i alla fall

2009-08-27 @ 22:02:53
Postat av: emma

haha, förde ! ;)

2009-08-28 @ 20:32:54
URL: http://cementvagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0