25/8

igår ;
skolan, sen tog jag bussen in till stan,mötte johanna på den, så satt och prata med henne hela vägen  :)
väl inne i stan mötte jag idaa, saknat henne typ väldigt mycket !
men gick iallafall på stan i typ två timmar, sen gick vi till tingvalla och träna, blev 20-20-20 loppen .
sen tog vi bussen hem till mig vid halv nio, och sen kom sofia och hämtade henne här .
men tack för dagen hjärtat  :)
*
idag ;
skola, sen cykla jag och frida för att köpa den där brännfrätandefinnborttagningen eheee (aaa)
aah iaf, och nu sitter jag här.
blir träning om en timme nu , :)
haha vi får se hur stekklassen ser ut imorn också, (y)
/emmaolsson

Kommentarer
Postat av: ....

vad är det för bra finnmedel? ;)

2009-08-25 @ 20:26:13
Postat av: emma

jaru bra fråga, nej men den heter aco acnegel iaf :)

2009-08-28 @ 20:35:08
URL: http://cementvagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0